Skäms

...över mitt intag idag, så kommer nt skriva någon matsedeln p.g.a. det. Jag vill bara dö, räcker det? Jag tränade bort ca 600 kcal idag så jag hamnar på under 100 kcal... Det betyder alltså att jag åt ca 600-700 kcal (!). det är VÄLDIGT mycket. Därför ska jag dra t gymmet imorn och fasta hela dan, fast jag får dricka vad jag vill som har under 50 kcal, t.ex. cola zero, redbull light, miso-soppa osv, och jag får äta sallad, BARA sallad. det är det ända jag får äta som är i "fast form", annars får jag nöja mej med miso-soppa och light drycker :P
bloglovin

Ser faktiskt lite ut som mej när jag hade RÖTT RÖTT RÖTT hår :p
.

Kommentarer
Postat av: ache

sv; förlåt för det sega svaret! gällande kalorierna så orkar jag inte räkna men gissar på 1200-1500 tyvärr.



jag brukar följa diet ibland, fast oftast kör jag på kalorigräns antingen 0, 500, 800, 1000 och så försöker jag variera. lite som abc fast min egna plan. sen är jag mycket för att äta samma saker som jag vet vad det innehåller och vad de gör med min kropp typ (;

2012-01-14 @ 22:37:07
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/
Postat av: C

sv: Tack lycka till du med!



Ja jag med:( Men just nu går det skit för mig. Har ätit som en jävla gris hela helgen. Fy.

2012-01-14 @ 23:53:43
URL: http://deolyckliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0