Sitter hemma

i min säng och äter lågkalori keselladessert och dricker fun light (kärlek). Ska titta på någon film och relax för jag mår riktigt dåligt. Mitt huvud håller på att explodera och min kropp vill inte röra sig, den är för slö... Ska föröka dricka så mkt vatten/ fun light idag som möjligt för att få bort hungern. Ska ta et iskallt bad sen i ca 10 -15 min för att boosta upp min metabolism. Sen ska jag gå till bastun (har bastu hemma) och basta i ca 30 min för då förbränner man kcal :D
.
Men imorn ska jag gå itll skolan, det låvar jag mig själv. T.o.m. om mitt huvud gör ont så måste ajg gå. Det är ju en fredag men iallafall så måste jag gå. Ta he läxor och gå på vissa lektioner så jag inte missar allt förmycket. Älskar och hatar skolan. De tär för mycket läxor och plugg osv me om man inte hade det hade man varit rastlös och gjort dumma saker t.ex. äta. Fast då skulle man ju ha tid att träna men iallafall. Det jag menar: Inga läxor, inga sysslor som leder till fetma haha

.

Kommentarer
Postat av: A.

Att man skulle förbränna kcal i bastun är en myt. Det enda som händer är att du svettas bort vatten så att du väger mindre efteråt.



kram.

2012-01-26 @ 16:58:00
URL: http://sleepingsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0