Rutinen

Hetsåt. Blåbär m grädde. aAg bara åt och åt och åt. Men jag har ju en rutin, en vana, att spy efter hetsätningen. Jag vill inte spy mer, men det är liksom en vana som jag inte kan bryta. Antinge spyr jag eller så får jag ångest och kommer träna ut mej tills jag svimmar (som jag gjort ett par gånger).
.
Btw, att svimma. Jag känner väldigt ofta att jag vill svimma. Nej fel, jag känner inte att jag vill svimma, utan att jag måste svimma, kommer svimma. När jag håller på att svimma måste jag koncentrera mej på att hålla mej uppe och inte ramla. det börjar bli irriterande. Allt som snurrar runt i mitt huvud är just att inte ramla och skämma ut mej. Fast jag tror att jag kommer svimma i skolan när som helst... Vill verkligen inte för då kommer lärarna att "blanda sig in" i mitt liv, och det vill jag inte.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0