No more "non-light" drinks!

Har segat mej idag. Hade ju planerat att gå o gymma men jag vaknade för sent och ingen var hemma så jag kunde nt åka :( ska försöka gymma imorn. Har laddat ner massor av applikationer t min mobil, tränings-appar. Ska göra alla de övningarna på morgonen, helst varje dag, men minst varannan dag. Det är kondis, mage, rumpa och ben övningar. Vill ju få fin kropp till sommaren och det e ju nt så mycket tid kvar (5 månader e faktiskt nt så mkt) så det är bättre att sätta igång nu.
.
Kmr gå o lägga mej tidigt idag för har skola imorn + jag vill gå upp tidigare för att träna (runt 6 tiden). E fett nervös inför skolan. Vill att man ska märka att jag gått ner i vikt, fasten jag nt ser så mkt skillnad (nästan ingen alls) så vill jag att andra ska se det och tycka att jag blivit finare.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0