Middagen

Åt min middag (ca 60 kcal) och eftersom det var ganska lte tog jag ca 150 g (90 kcal) VÄLDIGT låg fet-haltig yoghurt som har 0.05 % fett :P haha. Det blir ca 150 kcal middag. Ska träna bort middagen, 130 kcal, så att jag hamnar på ca 70 kcal idag (har redan tränat bort 200 kcal idag + nu 130 kcal = tränat bort 330 kcal idag och ätit 400 kcal så jag kommer hamna på 70 kcal om jag inte äter mer :) ) fast om jag tränar mer blir det ju bara bra.
.
Skulle träna idag, men jag stannade längre tid i skolan och pluggade. Och imorn ska jag gå på öppet hus så jag kanske inte hinner, fast öppet hus är från kl 17.30 så jag borde hinna. I sånna fall hinner jag tränai i ca 1 h om nt lite mindre. Men lite träning är ju bättre än ingen träning, plus jag kommer träna ca 30 min på morgonen.

.

Kommentarer
Postat av: Hilma

hej jag inspereras verkligen av dig! och jag älskar din blogg och alla bilder du lägger upp! men kan du snälla säga vad och hur det är du tränar och kur du tar reda på hur mkt kalorier os.v du får i dej och förbränner?

lycklig för svar

//hilma

2012-01-16 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0