Mamma

Så min fatsa gick nt som planerat men jag åt ändå nt så mkt. Skälet till att jag åt var för att min mamma hade varit utomlands och kom tillbaka med massor av utländskt godis och jag ville nt vara konstig elr såra henne så jag tog lite. Sak träna bort det med lite styrketräning i ca 40 min. Måste träna mage nu för det börjar bli bullig igen. Nt bra.
.
Så ska ta lite dulcolax efter träningen, ca kl 20. Är lite nervös men vad är det värsta som kan hända? Det står att man kan ta 2 tabletter men eftersom det är min första gång kommer jag bara ta en för att se hur det funkar. Önska mej lycka till :D

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur funkar den ?

2012-01-22 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0