Lonely

Sitter ensam nu. Mina päron städar i huset. Det borde jag oxå göra, men jag orkar nt resa mej för jag är så mätt. Åt ju bara ca 2 dl hemmagjord havregrynsgröt (ca 100 kcal)m blåbär, äggvite-visp och mjölk (ca 50 kcal). Ska träna lite när min mage har lugnat sej haha, sen ska jag gå på en PW och ta en cigg. Behöver träna. Kan ju nt väga mej för vågen är sönder, men jag har säkert gått upp. Känns som om jag har gått upp. Det ser ut som om jag har gått upp. Bara upp, upp, upp, upp, upp, upp, upp, upp...
.
Ska nt äta någon lunch idag, ska ta en cigg istället. Vill nt äta så mycket nu efter fastan. Ska bara äta frukost, mellis och en tidig middag (ca kl 16-17). Det borde räcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0