Lite svar

En tjej med äs (inlägg):
Jag brukar ju äta själv därför säger jag t familjen att jag redan ätit och inte är hungrig. De lyssnar och lämnar mej ifred. Det beror ju på om man har förstående föräldrar, fastän de nt vet hur jag mår.
Sen kan du ju laga mat själv och äta med dom fast din egen mat istället för deras. Något väldigt smart haha ;) Du kan ju bara säga att du hade lust att äta just den maträtten
Tack för de gulliga kommentarerna. Gillar att vara en inspiration :D kramar
(Vet nt vrf texten blir liten :/ nåt problem med datorn)
.
Sandy (inlägg):
Vissa har såna reflexar att det är enklare att spy. Jag har såna. Jag spyr jättelätt.
Jag stoppar in fingrarna i halsen bara, i rätt strupe alltså inte där luften kommer in utan matstrupen. Det gäller att hitta det stället där man får som bäst reflex. Det kan ta lite tid att hitta det.
Sen ett tips är att dricka vatten. Då blir innehållet flytande och det blir enkalre att spy.
.
Och tack R & S för tipsen. Kommer använda dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0