Lite om mej

En anonym person vill att jag sjulle berätta lite om mej. Så...
.
Jag: Fyller 16 i år och bor i Stockholm. Jag ska börja i gymnasium nästa termin, nytt liv. Jag bor i ett hus med mamma, pappa, syster och hund (<-- mitt liv, mitt underbarn haha). Jag bor utanför stan så jag har en bit till ksolan ca 30-40 min.
Jag har ingen ätstörning (än?) men jag vill bara gå ner i vikt. Jag väger ca 58 kg (ska väga mej senare på dagen) men min startvikt var ca 61 kg. Jag är 172-173 cm lång men vill vara längre (som modeller).
Jag är besatt av nummer ocha llt jag gör, alla min val baseras på nummer t.ex. vad och hur mycket jag ska äta, vad jah ska ha på mej osv. Det är lite komplicerat hur jag tänker så ska inte förklara.
Jag är vegetarian pga etiska val och jag är en liten miljöhjälte. Älskar miljön dock så gillar jag att resa som sliter på miljön :(
.
Om ni vill vet anågot mer så är det bara att fråna :D
Ps. Dessa bilder är inte på mej, utan random thinspo bilder :P

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0