*Kommer inte på någon bra rubrik*

Sitter hemma nu. Kom hem för ca 20 min men ska ut snart igen för jag har en fritidsaktivitet kl 16.30 så jag måste gå om ca 30 min.
.
Äter iallafall lite feta nu... Vrf? För min syrra sa att jag måste äta något innan jag går ut. Tror hon håller på att märka. Men hon är nt den ända som håller på att märka. Min lärare! Han frågade om allt var bra och jag tyckte ju att det var konstigt att han frågade det och sa "Ja, såklart haha" Han tyckte att jag blivit smalare (JAAA!!!). det är ju såklart kul att folk märker att jag är smalare, men nt kul att en lärare märker det. Vrf? Jo, för om de är för "oroliga" kan de ringa mina päron och säga det. Jag vill ju nt att mina päron ska veta det för då blir det trubbel för mej. De kommer vakta mej 24/7 för att jag hade bulemi innan (som jag råkade skrika ut under ett bråk, så de vet ju att jag hade bulemi) och de är säkert rädda att jag kommer må dåligt igen....

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0