Jag hatar känslan av att vara hungrig... Men jag hatar känslan av mat i magen ännu mer.

Kan nt sova. Är hungrig, men efter att jag spytt efter chipsen lovade jag mej själv att nt äta mer, så jag dricker cola zero istället. Hjälper. Är nt lika hungrig och sötsugen längre.
.
Har skola imorn. Nt särskilt kul + min syrra tog mitt lås så kan nt gå o gymma imorn :( Kan träna lite hemma istället. Har ju många applikationer på mobilen med träningsövingar, det är ju iallafall nåt. haha Jag föredrar det än inget. Känner mej fet så träningen blir ju bra.

.

Kommentarer
Postat av: A.

Sv. Tack så mycket, det är smickrande att du gillar min blogg :)



Men jag måste klargöra att mitt mål inte är att peppa eller hjälpa andra att gå ner i vikt och bli sjuka, jag skriver bara om mina tankar och känslor... Det känns inte riktigt bra när jag är en inspirationskälla - speciellt som jag är så failad.



Så, var bara tvungen att få ut mig det :3

I alla fall, tack!

2012-01-08 @ 21:35:50
URL: http://sleepingsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0