Jag är ARG!

Åt ju inte så bra idag. IDIOT! O imorn SKA jag fatsa! Inget alls. Kommer bli svårt eftersom jag är hemma o min familj är helt sajk, min mamma med fast på ett annat sätt då. Skulle ut för att ta en cigg och sa att jag skulle t affären o köpa godis så hon inte skulle märka något. Då slängd ehon ut sig en kommentar som gjorde att hela min kropp krympte ihop sig av ilska och sorg, som gjorde att jag ville döda henne men också döda mej "Är det inte tillräckligt med godheter?" VA FAN!? Äter jag för mycket nu kärring? Ska jag sluta äta helt? Kommer dte göra dej glad då, elr? Eller vad vill du att jag ska göra? Det är ju inte jag som väger 70 kg, med ett bmi på ca 25. Jag har ialla fall ett bmi på under 20, 19.3 för att vara exakt. Men hon bad om det. Ska inte äta godis elr något alls för att göra HENNE glad.
.
Bjunder på en liten bild idag, elle rliten är den ju inte, iallafall inte jag.

Ser så fet ut att det inte är sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0