Inte som planerat

Jaa, min mat idag blev ju nt som planerat. Vrf? Lunch: Vi äter sist lunch i hela skolan så salladen var äcklig och maten också, så jag gick till affären och köpten en corny (mättande och ca 200 kcal). Sen till middag så fick min syrra damp på mej så jag blev tvungen att äta mat... Sen kunde jag nt träna för jag frös. Vrf ska det vara så många bortförklaringar? Vrf kan jag inte vara stark och stå emot? Vrf kan jag nt skita i om det är kallt elr nt? Vrf ska jag vara en sån looser? Vrf ska jag vara fet och ful och oälskad?
.
Ska sova nu. Som tur har jag idrott imorn så jag behöver nt träna på morgonen om jag nt hinner. Fast om jag hinner så gör ju inget ;) Det blir ju bättre. Sedan ska jag gå på öppethus, så jag kommer komma hem sent + jag måste plugga, emn ska försöka trycka in en PW på minst 30 min och/elr 40 min styrketräning.

Älskar magen!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0