Inget gym idag

Vrf? Har fuc***g plugg att göra! Har en inlämning som jag måste lämna in/ skicka via mail t min lärare innan midnatt och jag hade inte äns började med den, så nästan direkt efter skolan åkte jag hem och började plugga. Är klar med ca 1/6 nu, men det är mkt kvar så jag borde plugga nu. Ska försöka gå o gymma imorn om nt andra planer kommer upp. MJTS ska komma t sthlm idag så jag kanske kommer träffa henne, om jag är på humör. Har varit ganska så nere på sistone: vill nt umgås med männisor, prata utan bara hänge för mej själv men MJTS kommer ju nt så ofta hit så jag måste ju träffa min äslkling <3

.

Kommentarer
Postat av: mjts

Älskling, jag råkade ta sönder min mobil hehe. Så du kan inte ringa mig, så du vet. Ringer imorn från hemtelen. <3

2012-01-21 @ 00:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0