Huvudvärk

Vaknade idag med en HEMSK huvudvärk. Asså mitt huvud håller på att explodera och det känns som om jag kommer svimma. Idiot som jag är sa jag det t mamma och hon tvingade i mej choklad så jag inte skulle svimma... Vrf sa jag det? Chokladen var 200 kca. Nu kommer jag behöva spy det. Som tur ska mamma ut snart och då är det bara syrran och jag hemma. Komemr vara enklare att spy då.
.
Så idag är det bara miso-soppa, finn chrisp och sallad m fetfri dressing. Hitils har jag ätit miso-soppa och en finn chrisp (38 kcal) och choklad som jag snart ska spy. Kommer ochså äta lite sallad m dressing snart. Det kommer bli ca 20 kcal, eller jag kan ta lite mer om jag blir hungrig eftersom det innehåller så lite kcal.
.
Juste vägde mej i morse. 57.7 kg igen :) Hoppas jag går ner mer till februari. Kommer inte nå 55 kg men kanske 56 :D Hoppas.


.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på, tycker att du är duktig !

Följt din blogg ett hyfsat tag nu, men har inte kommenterat så mycket då jag inte haft någon blogg att få respons till, förs nu :o



Vad är det för misosoppa du köper? Försökt leta i mataffären, men har ingen aning om vad jag ska kolla efter / på vilken avdelning, haha !

2012-01-29 @ 11:25:49
URL: http://sexhacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0