Hat

Hatar när folk först låssas som om dom älskar dej. Sen får man reda på en hemskt sak den personen har gjort och man får världens bråk. SENARE mår den personen dåligt, ledsen och vill ha förlåtelse. Liksom wtf?! Jag förlåter folk lätt, det är en sanning. Jag gillar nt att bråka, det har jag aldrig gjort, men nånstans måste jag sätta ett stopp. Jag gillar nt att folk vet det här och sårar mej om och om igen för dom vet att jag kmr förlåta dom igen, spelar ingen roll vad de gjort, om de kallat mej fult, sagt en kommentar, slagit mej, jag förlåter alltid! Jag hatar mej för det, att jag måste förlåta människor. Jag kommer att lida pga det här, men det gör jag redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0