Forever alone?

Börjar tro att jag e helt ensam här, ingen som verkligen bryr sej om mej. Först min första kärlek, han började ignorera mej och nu vet han säkert nt ens att jag existerar (har glömt mej helt). Nu, min bästis ignorerar mej helt, svarar nt när jag ringer, e nt på fb och jag börjar bli orolig. sen hade jag en jätte nära vän, men när jag började må dåligt och började den här bloggen osv. så började hon hata mej, asså seriöst! Vill nt ens träffa mej, prata med mej, smsa med mej. Så ni fattar väl att man känenr sig ensam + har fått mycket mindre besökare idga än igår, 8 st (igår 17). Ingen bra dag att bli ignorerad.....
.
Idag har jag vaktat mej med maten, äggröra på en äggvita MEN så tog jag lite choklad och cola därför ska jag hoppa över lunchen och bara äta nån liten middag innan 18.00. Man ska ju nt äta efter kl 18 elr 19.

.

Kommentarer
Postat av: mjts

men vad fasiken min hemtele funkar inte!

2012-01-04 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0