Flyga

Skrev igår att jag skulle väga mej. Det blev inte av... Jag vet, jag är feg. Jag vågar verkligen inte. Skälet är att jag har hetsat och spytt flera gånger den senaste tiden och det börjar bli jobbigt. Sen tror jag att jag inte får upp allt så att lite av maten tas upp av kroppen och jag blir fet... Problem, problem. Vill bara flyga iväg, iväg till ett bättre liv.
.
Idag ska jag träna på gymmet i ca 1h. Sen måste jag tbx hem för att göra läxor. Har en inlämning idag som jag knappt börjat på, fast jag får lämna in det innan midnatt idag (via mail) så jag kanske hinner. Kommer hem runt kl 5 och då har jag 7 tim. Borde räcka, annars kommer jag få ångest attack.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0