Fel, Fy fel!

Åt chips idag. Trodde först att det inte gjorde något och att jag nt kommer få dåligt, guilty. Men när jag hade ätit halva påsen mådde jag dåligt, gav resten t syrran så jag nt skulle äta det och gick o tog en dusch för att spy (då hör ingen). Mår bättre nu
Ska avbryta dieten. Jag kan äta lite kalorier per dag (200-300) men jag själv vet vad jag behöver äta för att nt bli sugen, nt hetasa och orka hela dan. Jag kommer att ha ett mål, under 300/ dag, ca. Ibland kanske runt 400 kcal men absolut nt mer än 450 kcal, absolut nt!!!
.
Fick min första komplimang idag, asså att jag blivit smalare. Det var dock nt den personen jag väntat. Det var en kille, en kompis ex, men det ända skälet han märkte det var för min big fat ass blivit mindre, om jag seriöst nt blivit smalare. :P haha

.

Kommentarer
Postat av: Collarbone

hur mkt väger du och vad är ditt mål?

2012-01-10 @ 17:37:01
URL: http://collarbones.blogg.se/
Postat av: -nån du känner ;D

Så du vill ha en liten rumpa ? haha

för det funkar du har inte den fina rumpan längre. :/

2012-01-10 @ 19:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0