???

Hur kan man sova till kl 12.30! Det e ju fan omöjligt, men fu*k logic, jag gör det idag...
Det betyder att mina planer för idag ändras drastiskt. Jag kommer gå och träna senare, runt 2 eller 3 i ca 1 tim. Det blir ingen frukost (som jag ändå planerat att nt äta) och en mindre lunch och en nprmal middag (normal enlight mej) plus dagen blir kortare så jag behöver nt lida av hunger lika lång tid ;).
.
På tal om att lida av hunger: Jag känner att jag blir mer van, van av hungern. Jag kan äta mindre men ändå nt bli hungrig, jag känner nt av hungern lika lätt och om jag gör det så gör det nt lika ont och det går över efter ett tag. så det e ju bra :D


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0