Ensam

Mitt liv suger just nu. JAg känner mej ensam och oälskad. Ingen finns där för mej känns det som. alla har liksom... försvunnit.
.
Maten igår gick inte bra. Hamnade på ca 300 kcal efter att jag hade tränat, alltså fick jag i mej ca 600 kcal. Åh! Att jag nt kan skärpa mej. Sen så var jag borta hela dan. Slutade skolan halv 4, sen gymmade jag i 1h, gick o köpte ny piercing t naveln och gick sen på öppet hus t ett gymnasieum. Hela dan var packad, så det var därför jag nt kunde skriva så mkt, men idag ska jag skärpa mej. Idag ska jag äta lite (men nt fasta) och hålla mej på -kcal. Sla träna hemma (inte på gymmet för har lite planer idag) och äta bara sallad, inte äns frukt för det har socker.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0