Dulcolax

Svar till A: Jag med :D det hjälper verkligen. Jag har min på ca 500 kcal/ dag och det hjälper för jag ser då hur mycket jag ätit och tränat (kcal-mässigt) och ser om jag ätit för mycket eller tränat för lite. ett hett tips till alla som vill hålla koll på calorierna ;)
.
Idag had ejag planerat att gymma senare på dagen men det blev inget av det för jag e så jävla yr hela tiden. Så fort jag reser mej så svimmar jag nästan (har svimmat ett antal gånger pga det), sen jag fryser och skakar. Nt trevligt.
Har ätit en del idag, ca 600 kcal. Har tänk att börja med Dulcolax (tror jag det heter). Det är laxeringsmedel, jag vet det låter äckligt men det hjälper att få ut mat man ätit men nt vill att kroppen ska ta upp.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0