Down and up

Idag åt jag för 350 kcal(-120 kcal träning). Det var bla popcorn och kvargglass m blåbär, sååå jag spydde upp popcornen och glassen o lite blåbär för att sedan landa på 70 kcal idag (mat 190 kcal). Stolt. Nee för jag var svag och åt. Sen spydde jag upp. Jag e ju van att spy (hade bulemi i ca 1/2 år) så det e lätt ochgår snabbt för mej. Plus om jag dricker vattenär det lika lätt att spy upp som att svälja mat,dock ere olika verkningar och psykiska känslor. Av att spy mår jag bra, men nt av att äta...
.
Stannar hos MJTS i natt. Har bara 1.5 cigg kvar... men e stolt för det e samma paket som jag skaffade på nyårsafton = paketet höll i en vecka. plus folk har tagit cigg från mej så annars skulle paketet vara till imorn utan svårigheter.

.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hur gör du när du spyr?

2012-01-10 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0