Blåbärskräm

Efter att tagit en cigg tog jag lite blåbärskräm, ca 90 kcal (en deciliter). Har ätit ca 250 kcal idag (m krämen) så tycker ändå jag ligger bra + jag har redan tränat bort 200 kcal så det är ändå bra :). Tänkte träna lite till idag, styrka, i ca 40 min. Jag vill ju få fin mage och rumpa, asså vältränade. Vill ha magrutor för det betyder att man är smal och vältränad. Kanske nt stora six-pack men typ som Keira Knightley. Hon är ju smal men vältränad. Det är ju perfrkt ;)
.
Ska äta middag ca kl halv 6. Min middag kmr bestå av ganska lite kalorier: 60 g spenat, 1 kokt äggvita, en tomat o lite citron saft (50-70 kcal) så blåbärskrämen gör inget eftersom enligt dieten står det ca 600 kcal/ dag men jag fick ju mkt mindre, ca 200-250, så jag fattar nt vad de skriver på appen :P Den heter btw DietPoint och det finns ganska lite dieter, men om man uppgraderar (99 kr/ år) så finns det mkt mer, men jag har gratis-versionen :P

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0