Ångest

Åt ganska mycket idag: blåbär (100 kcal), 1/2 pannkaka (75 kcal), yoghurt (100 kcal) och quorn-färs (150 kcal) sen gick jag på en kort promenad i 15 min och förbrände 60 kcal. Så nu ligger jag på 365. Kommer ta dulco igen idag, få bort alla kalorier jag åt. Känner mej fet. Åh det är så jobbigt att äta så mkt som jag gör.
.
Vägde 58 idag... Jag går ju aldrig ne ri vikt! Blir så frustrerad. Jag komemr ju knappt hinna nå 55 kg till februari och knappt nå 52 kg till sportlovet. Måste kämpa för att bli vacker men jag är för svag...

.

Kommentarer
Postat av: P

Vill inte göra dig besviken nu men du får inte bort några kalorier alls genom att laxera, allting tas upp av kroppen innan det kommer ut... :/

2012-01-25 @ 18:29:29
URL: http://privels.blogg.se/
Postat av: P

Vill inte göra dig besviken nu men du får inte bort några kalorier alls genom att laxera, allting tas upp av kroppen innan det kommer ut... :/

2012-01-25 @ 18:30:20
URL: http://privels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0