Andas. Andas. Andas.

Jag blir så avundsjuk när jag läser andra bloggar som min (thinspo) och ser hur andra lyckas men nt jag. Det verkar gå så bra för andra men jag blir ju knappt smalare eller väger mindre. Det känns så jävla jobbigt! Vrf kan kilorna och fette nt bara dra sej ut ur mej och lämna mej smal och viktlös? Som hos de andra personerna? Jag vill hellere hamna på ÄS programmet än se ut sm jag gör nu... Faktiskt! Att vara smal så att andra kommenterar det är ju bättre än om andra nt kommenterar dej alls, bryr sej nt, tittar nt på en för man e så ful.
.
Har svårt att andas. Kippar efter luft. Trycker ner mitt ansikte i kudden och skriker ljudlöst. Tittar på kniven men skär mej nt för det kommer bara lämna märken efter sig. Tittar upp i taket. Drömmer, drömmer om smalhet och vackerhet. Stänger ögonen. Ser mej själv, fet och ful. En flodhäst som flåser för att lungorna är ihop-tryckta av allt fett.
Andas. Andas. Andas.


Kommentarer
Postat av: mjts

Älskling, du är fin. Dessutom så går du ju ner i vikt. Ta det lugnt och gör inget dumt. Loveu

2012-01-04 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0