And I'm talking to myself at night because I can't forget. Back and forth through my mind behind a cigarette

Duschade precis. Tog en dilco för ca en timme sen. Ska bli smal t sommaren. Tittade på mej i spegeln idag. Hemskt. Litet huvud och enorm kropp. Jag bryr mej inte vad folk säger om mej, om att jag blivit smalare för när jag tittar på mej i spegeln ser jag ett fetto med bildäck och vällande fett. Jag ser inte en vacker tjej utan jag ser ett fetto som måste förlora minst 10 kilo till för att kunna räknas som smal och vacker.
.
Åt ganska mkt idag för mina lärare klagade och då åt jag lunch en sen, såklart, så kunde jag inte sluta äta utan jag välde i mej mat. Imorn ska jag föröka stanna hemma och fasta för det är enklare om man är hemma ensam och fastar för då går ingen runt dej och trycker i mat i din feta kropp eller tvingar dej att äta.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0