3...2...1...

Nu börjar min fasta. Ska nt äta något på tre dagar, bara dricka lågkaloridrycker t.ex. te, vatten, cola zero osv. Åh det här måst gå bra för jag vill gå ner till 55 innan februari! Det är ca 3 veckor dit (20 dagar) och jag vill verkligen nå den vikten. Just nu vet jag t hur mycket jag väger, men senast jag vägde mej vägde jag 58.3 (m linne o shorts) o det var i fredags. Jag kan ju ha gått ner i vikt, men jag vet nt... Jag vet att jag kommer gå ner i vikt om jag fastar. 3.5 kilo är ju nt så mkt på 3 veckor :D Right?

.

Kommentarer
Postat av: alli

på samma gång som jag skulle vilja säga "nej, gör det inte, det är inte värt det" så vill jag säga lycka till och fortsätt kämpa... jag väger ungefär lika mkt som du och försöker också gå ner till 55 innan februari 8D

2012-01-11 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0