25!!!

Så provade min syrras 25 jeans och vet ni vad... Jag fick plats i dom utan svårigheter! Dock så passade de nt så bra eftersom de var low waist och mina kärlekshantag vällde ut, men med lite träning och mindre mat så kommer de bort i ett ögonblick haha.
.
Ska plugga lite idag tills imorn, men vet inte äns om jag ska gå t skolan imorn, kommer inte orka för jag e fett slö i hela kroppen. Sen så orkar jag inte att alla lärare ska bry sig "att jag har blivit smalare" och "att jag inte äter mycket" och "att jag äter snabbt, bara 10 min lunch". Kan knappt väta tills jag slutar skolan och börjar i ett nytt gymnasium där ingen känner mej och ingen vet hur jag såg ut innan och hur mycket jag åt innan och hur snabbt jag åt innan, för då komemr de nt ha något att jämnföra med och då komemr de tro att jag alltd ätit som jag äter. Älskar stroa förändringar i livet, speciellt när de är bra ändringar :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0