You'll be the rhytm and I'll be the beat

Kom hem nu. Var ute i stan igår sen sov jag över hoss kompisar. Vi hade en del kul förutom att jag somnade på en gång. Jag är så jävla trött nu förtiden... Vet nt vrf :/ Åt mycket, och onyttigt! Känner mig så jävla äcklad. Imorse var jag så mätt att jag la mig på golvet och jämrade för mig själv. Och ingen träning blev det heller för den delen. Kanske hinner gå och träna idag men jag har skit mycket läxor tills nästa vecka: 2 inlämningar och 2 prov... Asså snacka om jobbigt! Vill bara dö, plus så har jag en stor presentation nästa vecka och jag måste fixa till allting!!!! ÅÅÅHHH!!! JOBBIGT!!!!
.
Var sötsugen när jag kom hem så jag tog och gjorde en smoothie: 1 litet grönt äpple, 1/2 vit grapefrukt och 1/2 dl lågkalori äppelmos. Gott och nyttigt. Ska få i mig lite energi innan jag ska försöka dra mig själv till gymmet. ananrs kan jag ju alltid träna hemma, men det e bättre att träna på gymmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0