Våren är här nu, och det betyder att sommaren kommer snart...

... och det betyder att jag kommer vara fet t sommaren. O nej!
Så idag fick jag reda på att jag kommer åka till Tallinn med skolan 25 april (?) och jag blev skit glad :DDD haha men sen förstörde allt när min kompis sa att jag var dum i huvudet som hade denna "sjukdom". Jag ser mej själv inte som sjuk, måste jag erkänna eftersom jag inte är tillräckligt smal. Plus jag äter faktiskt! Vissta idag åt jag ingen frukost och en liten lunch men hemma idag åt jag ganska mycket, olyckligt nog... 2 veggo filéer m lätt dressing o sallad + lite chips + 1/2 portion havregrynsgröt m blåfär o äppelmos (400-500 kcal), kanske t.o.m. med kcal. Skulle träna idag men det blev lite komplikationer... Haha orkar inte förklara :P

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud veronika .. Jag sa bara att du hade en fin kropp och du får pms och börjar skrika..? Jag fattar inte vrf, människor skulle göra vad som helst för att få/ha din kroppsform ? Jag ville inte såra dig, om du nu blev det-vilket du antagligen blev, så förlåt men nån måste säga sanningen till dig. Nån måste öppna dina ögon och om det inte är dina närmsta vänner blir det antagligen jag eller någon annan som bry sig om dig.

2012-04-04 @ 21:06:03
Postat av: Anonym

Men snälla du.. Det är klart att vi, Veronikas närmsta vänner, vill hjälpa henne. Det är väl självklart att vi har sagt att det hon håller på med inte är bra och att hon redan är tillräckligt smal. Vi förstår däremot att det är något hon måste inse själv, det enda vi kan göra är att stötta henne genom detta. En ätstörning är inte något som bara går bort för att folk säger att det är ohälsosamt. Det trodde jag alla förstod?

2012-04-06 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0