Stora steg gör mig glad

Vet ni vad!? Jag skulle inte fasta idag, men äta lite, men jag orkade inte äta så idag är min andra fastdag i rad ^^ Åh e så glad. Har alltså inte ätit något på 2 dagar. Undrar om jag klarar tre. Det är så skönt att komma hem sent för då äter man inte. T.ex. Idag slutade jag sent, kl 15.30 och jag gick och tränade efter dte med kompis (ca 1h ren träning) och förbrände ca 300 kcal (25 min kondis, resten styrka+stretch) och mitt intag idag var bara 30 kcal av energidricka och tuggummi så jag ligger på ett stort minus, i två dagar nu! Men i alla fall, det jag menade med att man kommer hem sent är att man inte äter helt enkelt och när man inte är hemma utan gör grejer bort från mat så tänker man inte på att man är hungrig och då äter man inte! Och imoron ska jag skaffa cigg med kompis och senare gå på min tvärflöjtslektion (spelar tvärflöjt) och kommer komma hem runt halv 6 eller 6 så då kommer jag bara hälla i mig 1-2 te och gå lägga mig :) Blir så glad när jag tar så stora betydelsefulla steg i min viktnedgång. KAnske vågar väga mig imorn morgon...
.
Svar till Emlila: Nej det är absolut inte jag! JAg är ine så smal, än.... Haha men jag önskar att dte var jag, smal vacker och känd ^^ haha att få uppmärksamhet för sin smalhet och vara en thinspo är dte bästa som finns!
.
UPPDATERING
Glöm inte att följa min tumblr Skinny Touch där jag lägger upp mer thinspo bilder än vad jag gör i bloggen :D
.
bloglovin
.
Lägge rupp en gif på mig från imorse då jag tog en kopp te till frukost, blåbärste MUMS!


Kommentarer
Postat av: P

Sjuuukt snygg :O

2012-04-19 @ 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0