Snow Morning

Så vad gör man när man vaknar? Man tittar ut genom fönstret. Vad ser man när man tittar ut? En stor jävla snöstorm! Det e fuc***g april och det snöar! Vafan? Jaja, det blir i alla fall mysigt. Speciellt om man tar en varm kopp blåbärste eller sockerfri oboy. Men det blir inte bra om man tar något att äta. Men det kommer jag inte ta nu för på något sätt är jag inte sugen elelr hungrig. Men det kan förklaras eftersom jag hetsade och spydde några stycken kakor under natten eftersom jag inte kunde somna.
.
Sitter och väntar på mina vänner nu (bästisar :D). Vi ska ju ha tjejiddag/fest hemma hoss mig så vi ska fixa det lite här innan resten kommer så det kommer nog inte bli särskilt många inlägg på ett tag nu. Menmen... Det e den sista helgen innan skolan börjar, för jag har haft påsklov denna vecka men det tar slut snart... På måndag börjar skolan igen och jag kommer inte kunna sova i 12h igen :(
.
Jaja, g2g för jag har lite saker att göra :) Men ha en fetfri dag :D


Kommentarer
Postat av: Alice

börjar också på måndag, jobbigt! men det är bara två månader kvar till sommaren...

2012-04-15 @ 10:46:30
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0