Planerna för idag gör mig nervös

Gick inte till skolan igen idag för jag e fortfarande sjuk. Det e som nålar i halsen och huvudet. Dock måste jag plugga för jag har en inlämning plus prov imorn. Tog i alla fall en smoothie till frukost idag. Havregryn, kesella och 2 mandariner. Ska dricka en del avtten och te idag, så mycket så att jag inte känner någon hunger tills lunchen kl 14. Det e bara 1h 15min kvar och jag e inte hungrig så jag kanske skjuter upp lunchen en timme till. Menmen, ska äta ca som igår: Lunch: stekt paprika och tofu, kokade morötter och rädisor. Blev mätt och det e kalorisnålt. Middag: sallad med tomat och gurka + marinerad tofu. Fast idag ska jag äta qournbiffar ist för tofu. För en bigg är det ara 50 kcal men ändå jätte mycket proteiner. Känns som om jag har blivit JÄTTE nyttig de senaste dagarna och det känns bra plus dte känns som om min mage har blivit mindre uppsvullen tack vare att jag har minre sug för at hetsa sötsaker. Jag äter regelbundet och så att jag blir någolunda mätt och då minskar risken för hets. Glad lien Veronika :D


Kommentarer
Postat av: y

provet flyttades fram tills fredag :)

2012-04-24 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0