Morgonpigga människor med en kopp kaffe i näven

Hade ganska svårt att vakna idag, troligen pga att jag somnade halv elva som är ganska sent för mig. Gick ute på 1h powerwalk igår med intervaller och jag blev rätt så trött :P Och idag ska jag träna mer men ska gå t ungdomsmotagningen idag för att prata med en psykolog, dels för att jag vill prata om mina sår och vad jag gör mot min kropp (skadar den) men ska även gå med min kompis dit för hon behöver stöd med en sak. det är nog den största delen för jag behöver inte prata egentligen, känns det som iaf.
.
Så idag blir det ingen fasta men ska försöka äta så lite som möjligt, helst under 300 kcal och en del träning: minst 30 min promenad med 30 min styrka så att jag blir redo för min 10dagar-i-rad gymträning. Kommer komma i form efter det, för jag tror att jag ska vara med i någon lättare löp-tävling i vår. Inte för at vinna utan för att springa. Jaja, en dag väntar på mig så måste skynda mig innan jag glömmer bort tiden ^^ Tjocka kramar t alla smala

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0