I't a wild world

Så nu ska jag iväg till skolan. Kommer inte tillbaka hem sen efter det eftersom jag ska till Tallinn med skolan så det blir inga inlägg förns torsdag kväll eller fredag morgon. Är fett peppad för resan :D har väntat på den med spänning skit lång tid nu!!! haha
.
Men i alla fall. Min frukost blev en smothie på hallon, frukt yohurt, havremjölk, limesaft och havregryn (200 kcal) Mycket kalorimässigt men mättande :) Kommer ju inte äta något förns lunch i skolan kl 12 men jag e säker på att smoothien kommer att hålla mig mätt, och i skolan kommer jag bara gå förbi grönsaks-ståndet efterosm jag kommer tvinga mig själv att endast äta grönsaker. och jag kan ta en macka, utan smör! Menmen, måste gå nu för att hinna göra lite mer grejer innan jag åker hemmifrån.
.
Så alla ha en smal dag med rätt mängder kcal! ^^


Kommentarer
Postat av: Alice

Ha det roligt:)

2012-04-25 @ 10:48:25
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0