Ilskan som bubblar ut genom öronen

ÅH! Någon har tagit min havegryn och min sockerfria varmachoklad! Vet inte vem det är, tror att det är min syrra. Jag letade som en galning genom hela köket och min puls steg pga ilskan för jag VET att någon tog dem. Så sa min syrra "Du kanske kan ta något annat?" "Nej, jag vill ha min havregryn och min varma choklad! Om jag inte får det så tänker jag inte äta något alls." Hon får skylla sig själv, menmen. Hon vill att jag ska sluta "med det jag gör" men hon kan inte leka med min rutiner sådär, så om hon vill leka så får hon leken tåla!
.
Ska träffa min vän Emmelie idag, runt klockan 17, och ska sova hoss henne ocksp. Kommer slippa familjen ett tag som tur :P Min mamma vet om allting så det är ju jobbigt för hon vill trycka in i mig fett och äckligheter. Snyft...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0