Fuck You Candy

Ja, då är man vaken. Sov hoss kompis idag, bort från familjn. Bra, för orkar int med dem längr. Så störda de är!
.
Igår blev det lite hets, men "nyttig" hets dvs jag hetsade inte i mig massor av onyttiga saker, utan jag åt t.ex blåbär, lätt fetaost m sallad, tcalippo shot (25kcal) osv, dvs inget särsklit onyttigt och kalorifyllt. Hoppas det kommer att hålla sig idag. Har planerat att sopp-fasta idag. Tog med mig några soppor hit så kommer ta en miso-soppa till frukost (18 kcal).
.
Skriver mer när jag kommer hem. Ha en smal dag ;)

.

Kommentarer
Postat av: Missa

Det var en bra hets ju, om man ens kan kalla de hets x) duktigt!

2012-04-09 @ 12:52:01
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0