Då man förstod att man lyckades, då man inser att man kan komma längre

Vägde mig. 56.8kg med kläder och 2.5 dl cola i magen! :D Gissar att jag väder ca 56 prick utan kläder och colan!!!! Glad, så glad. Jag insåg att 3 dagars fasta kunde influera vikten med hela 1kg mindre! Ska fatsa igen senare: måndag och tisdagen och kanske onsdag morgon för jag ska till Tallinn med skolan och vi kommer säkert bli fitigraferad eoch filmade och då vill jag se smal ut och inte uppblåst så de 2.5 dagarna kommer att platta till min mage plus att jag ska träna på gymmet fredag-söndag + tisdag för att få maximalt resultat. Plus jag ska till Barcelona med mamma 25 maj och då ska jag väga 54.x. Det är ju en hel månad + en vecka kvar så jag kommer ju nå dit (knappt -2kg) om jag har flera stycken faste dagar under denna tid, speciellt om jag har flera-dagar-i-rad-fasta. För i Barcelona kommer man gå runt i shorts och kjolar och klänningar och man kommer visa benen fett mycket så smal ska man vara!!!


Kommentarer
Postat av: L

Vad kul! Grattis! Vill inte vara en moral kärring.. men va försiktig och ta hand om dig! Kram<3

2012-04-18 @ 19:21:03
URL: http://aldrigmera.blogg.se/
Postat av: Love

Duktigt!

2012-04-19 @ 06:48:46
Postat av: anonym

Hur lång är du? :D Fin blogg!

2012-04-27 @ 14:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0