Cigaretter, te och tuggummi är lycka i detta mörka liv

God Morgon alla!
.
Har märkt hur jag lever nu... Mitt rum är katastrof! Smutsiga tallrikar, skålar och glas, kläder överallt och allt bara ligger huller om buller... Se vad ett lov kan göra till ett rum haha. Ska städa idag eftersom unde rhelgen kommer jag ha "tjejmiddag", eller det är inte för mig utan för mina kompisar (bästisar) som fyller år och jag e snäll och erbjuder mitt hus haha.
.
Idag ska jag i alla fall fasta "igen" eftersom att igår gick inte så bra när det gäller fastan. Ska i alla fall ta en kopp blåbärste och en cigg nu för att minska sötsuget, men det kommer säkert inte att hjälpa så jag kommer att borsta mina tänker lysande vita och tugga tuggummi tills min käke blir en bodybuilder XD
.
Lycka till idag! :D


Kommentarer
Postat av: ed

Hade fasta idag gick rätt bra :) hoppas din dagmed gått bra!

2012-04-12 @ 18:47:15
URL: http://littlebitthiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0