Cassie, my skinny thinspo.

Så nu ska jag gå och lägga mig, jag och min feta två-dagars-fasta-mage. Är så stolt! Bakade tre olika sorters kakor men smakade inte ens på degen eller kakorna! Bakade först smörkakor med hallonsylt, havrekakor med banan och müslikakor med russin och choklad. De ser jättegoda ut men lookie no touchie haha. Nee men seriöst jag ska försöka fasta i tre dagar, men om jag slippar i mig något imorn, något litet, så kommer jag ändå inte vara besviken för jag fastade i två dagar hittills ^^ Förlåt om jag "skryter" eller tjatar om det men jag e stolt över mig eftersom jag suger på att lyssna på mig själv men för en gångs skull lyckades jag göra det plus jag tränade i ca 1h på fasta-mage XD
.
Ska sova nu så smala drömmar och hoppas ni når era smala mål!

.
Cassie, my skinny thisnpo.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är starkt att fasta två dagar :) Duktigt!

2012-04-18 @ 09:27:17
URL: http://smaltvatusentolv.blogg.se/
Postat av: Alice

Det är klart att du ska vara stolt när du lyckats! Skryt på bara. Jag är själv inne på min tredje dag med fasta och fet stolt:P

2012-04-18 @ 12:22:12
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0