Wake up thinner tomorrow morning

Ibland undrar jag om allt är värt detta. Sen slår jag mej själv, bokstavligt talat. Hur kan jag äns tänka så?! Såklart att det är värt det.
Fast jag syndar och syndar, men det är bara för jag har tråkigt. Jag glömmer varje dag att gå t gymmet och skaffa nytt gymkort. Om jag gymmade skull ejag inte ha tråkigt, då skulle jag kunna träna OCH inte äta.
Så imorn SKA SKA SKA SKA SKA jag gå t gymmet och skaffa kortet. Sen blir det hårt träning. Kanske drar med mej nån t gymmet så man inte behöver gå runt ensam. Skulle vara nice.
.
Frukost:1 dl Kaffe med lättmjölk, mandarin
Lunch: Makaroner och sallad + quorn.
Mellanmål: Lussebulle och cigg
Middag: Nachos (NEEEEEEEEEEJ) och 1 l vatten
.
Bra att dricka vatten. Då känner man inte hungern lika mycket, och om man slänger i citron, hallon, gurka eller jordgubbar mm. blir det också gott och nyttigt med lite kalorier!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0