Tobacco instead of calories, water instead of fat and...

... coffe instead of carbohydrates.
.
Kom tillbaka från träningen (ca 60 min, bara...) och duchade. Ska bara städa rummet lite o damsuga sen ska jag t stan o träffa kompis. vi driftat iväg lite från varandra. Jag saknar henne... Vill återuppta kontakten. Hon e faktiskt en bra vän o jag bara slänger bort det. Nej! Fastän jag vill bli smal o gå ner i vikt kan jag nt bara slänga bort alla jag älskar.
.
Frukost: vatten, 1 dl svart kaffe, kosttillskott.
Kanske äter mer med kompisen, fast då blir det sallad o vatten/te/kaffe.
.
Nästa inlägget kommer säkert ganska sent, runt 7-8 för jag kommer va i stan ett tag.

Vänner ska vara där, alltid.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0