The feeling you get when you see your bones

Träffade Skinnyness (S) idag med My Journey to Skinny (MJTS). MJTS stannar hos mej ett tag ju, till måndagen. Kul att ha lite stöd o sällskap. :)
Var o bowlade md päronen idag. Inte särsklit mycket träning men bättre än inget. Drack 1 cola light där också. Såklart så förlorade jag :P men MJTS var sämre än mej så det e bra haha nee skojar :P
Skulle gå o träna idag men det blev inget va det eftersom jag vaknade 2 och skulle gå o bowla kl 6 (åka hemmifrån kl 5). Ska försöka gå o träna efter nyår asså på måndag eller tisdag.
.
Man börjar se mina ben ganska mycket nu som tur, nyckelben, höftben, skulderblad o ryggrad. Vill att man ska se mina revben mer än vad man ser nu. Skit fint, fast jag vill nt att man ska se dem jättemycket på bröstkorgen, men lite vre ju nice.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0