Sova, fasta, träna

Det  är mitt liv. Eller jag vill att det ska vara mitt liv. Jag tränad eju idag, ca 50 min. Ganska ok. Jag tränade min mage mycket, jag vill ha platt mage men jag har 2-pack (har redan nämnt). vet nån hur man tränar t platt mage? Asså nt biff mage utan en platt fin mage. En sån platt mage så att det går rakt ner (fast man ska se höftbenen) från brösten (fast man ska ha bröst ;)) till "the privat parts".
.
Jag åt lite mer. Jag blev ganska mätt, som nt e bra. Jag vill nt vara mätt, jag vill vara hungrug. Då krymper magsäcken o man behöver nt äta lika mycket mat. Vissa använder mättningspiller (jag gjorde det innan), men faktiskt är det nt bra eftersom det fyller magsäcken som sväller upp i magen och gör så man känner sig mätt. Men om man glömmer ta pillrerna så blir man hungrig eftersom magsäcken nt krympte och då proppar  man i sej mat. Så... Mättningspiller är nt bra!

.

Kommentarer
Postat av: S

önskar att mitt liv också kunde se ut så just nu, fast det är klart man ska ha tid till annat också, måste nog bara hitta motivationen tror jag..

2011-12-27 @ 15:16:06
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: justmyownthoughts

Håll in magen och ryggen rak, det tränar musklerna INUTI magen - de bästa musklerna! Gör det när du sitter, går, cyklar etc.

2012-01-09 @ 21:10:35
URL: http://justmyownthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0