Skakis

Har nt ätit nåt idag. Drack bara en redbull light och lite miso-soppa. Var i stan och sen när vi åkte hem blev jag skit svag och skakis. Det kändes nt bra. Trodde jag skulle spy och svimma, spy magsyra. Det e fett äckligt. Har spytt flera ggr så mkt att jag fick upp magsyra och det var nt nice ska jag säga.
.
e så jävla avis på dem som kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt eller bli feta och dem som behöver träna lite men blir ändå fit jätte lätt. Vill vara så. Har hört tt om man fastar/ äter lite ett långt tag så blir kroppen van och man behöver nt äta mycket och om man äter så tar kroppen ändå nt upp näringen och ta-da! man blir smal och vacker.
.
Ska fixa mej t nyåret ny. Ska platta mitt hår o sminka. Ska bli fett kul att fira med Skinnyness och MJTS. Kommer kanske hinna lägga upp ett till inlägg innan nyår men kanske nt hinner så: GOTT NYTT ÅR!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0