Nothing to lose but pounds

Lång dag i skolan. Min lärare såg att något är fel med mej, att jag inte är mej själv, att jag börjar se mer ledsen ut, mer deprimerad. Jag började gråta, kunde inte andas, fick kämpa för att inte svimma av syrebrist.
Nu mår jag bra, eller nej det gör jag inte föresten. Jag åt en lussebulle och 5 pepparkakor. NEJ!!!! jag blir alltid så svag på kvällen. Måste jag verkligen spy varje kväll för att nå mitt mål? Måste jag kämpa för att se ut..., eller för att INTE se ut utan vara vacker. I want to be air. I want to be thin.
.
Ska göra lite yoga för att strecha ut alla mina feta muskler oc bli slank, inte en fet maskulin ko.
HJÄLP!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0