Just get up and do it! What do you have to loose?

FAT!
.
Åt mycket idag.
Frukost: återhämntningsdryck.
Lunch: pommes, 2 cigg
Mellis: 1 cigg och 4 rutor choklad.
.
För mycket onyttigt. Inte bra. plus imorn blir det inget gymm för ska träffa kompis, kanske på lördag kan jag gymma.
Idag var det halvdag i skolan så jag hängde med kompisar. Därför blev det lite överstyr med mat o cigg. Jag röker nt så mycket faktiskt. runt 2-3 cigg per dag, ibland t.o.m. en per dag. Jag blir "mätt" på så många. Behöver nt mer. Så e det bara. Jag röker egentligen för att inte känna hunger och 2 st räcker för mej.
.
Ni som känner mej: Döm mej nt eller ge mej snea blickar, tyck nt att jag e konstig osv för många människor känner som jag men nt alla vågar visa det, eller prata om det. Jag kände att jag ville få ut det här men jag ville nt säga t nån som jag nt litar på. Dom som jag litar på har jag sagt till, resten harklurat ut det eller hört frn andra, andra som jag litaDE på...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0