Jag vill kunna ha på mej en lång tröja utan att jag ser fet ut.

Sov t klockan 12 idag :P haha jag var skit trött. MEn sova är bra för när man sover förbränner kroppen fett. Det kanske ni nt visste, men det gör den faktiskt o.O
.
Det e jul idag. YEEEY! fast ändå NOOOO!!! Vrf? Jo all mat! Min mamma har redan försökt lura i mej mat idag, men jag ger mej nt. Jag vet att jag e stark. Jag vill att mina ben ska synas: revben (nt bröst-revbenen), nyckelben, höftbenen, ryggraden.
.
Har ätit 3 mandariner (små), en kopp kaffe (svart med laktosfri lättmjölk, för laktos e socker) och kosttillskott (inga kalorier i dom dock).
Ska vakta mej. Imorn ska jag träna o fasta (kaffe, vatten, cigg, kanske gurka, tomat, sallad)
Ska träna lite hemma, mage, ben rumpa.

.
Vill ha exakt såna här ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0