Jag ångrar allt och inget.

Jag åt ett paket feta (150 g=ca 400 kcal) och några mandariner. Jag ångrade att jag åt det. Jag mådde så jävla dåligt efter så jag spydde upp det. Fast jag ångrar nt det. Jag hade nt spytt på ganska länge (säkert flera veckor, mins nt...) men jag brydde mej nt. Jag åt fetan för att min mamma ville att jag skulle få i mej nåt, så jag tog fetan fast hon tyckte det var för lite men whatever. Sen hon o syrran åkte o handlade så jag spydde upp allt. Det kändes bra. Faktiskt.
.
Idag är det en månad sen jag började blogga. Känns lite skumt. Allt gick så snabbt och jag gav nt upp! Tittade igenom gamla inlägg. Allt har ändrats, fastän det bara var en månad. Att så mycket kan ändras på en månad...
Förut vägde jag mellan 61.5-61 kg. Vägde mej igår. Det blev 60.4 med kläder (under 60 utan) så jag menar: WOW! Jag börjar bli bra på det här ;).
.
Gick ut o tog en cigg innan fetan. Måste hacka ner på rökandet från att jag var med vän. Då rökte vi ca 5-6 cigg /dag (var med henne 2.5 dagar). Normalt för mej ere högts 3 så det blev ganska mycket. Ska hacka ner på det. Högst 3/dag.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0